Хочеш пізнати людину – глянь її фейсбук. Сьогодення позначається тим, що вже не потрібно бути психологом, аби дізнатись, з ким маєш справу. Не обов'язково зустрічатися з потенційним співрозмовником. Усе, що вам потрібно – це кілька хвилин для аналізу профайлу.
Отож, як сформувати позитивну думку про вас ще до зустрічі, ГСУ розповідає фахівець з комунікації, викладач НПУ імені М. П. Драгоманова Олександр Равчев.
1. Впізнаваність. Дозвольте користувачам почати звикати до вашого образу – встановіть правильну основну світлину із власним зображенням, де чітко видно обличчя, адже це перше, що бачать користувачі, коли вказівник потрапляє на ваше посилання.
2. Інформація про себе – наступне, що привертає увагу. Користувач помічає, що ви з однієї організації, наприклад, й додає вас у друзі. Популярні фейсбук профайли показують дані про навчання, проживання, місця роботи та посади. Пам'ятайте, пуста сторінка не може викликати зацікавленості, бажання підписатись на вас чи додати в друзі.
3. Контент. Мало хто знає, коли друг ставить вам вподобайку, у його новинній стрічці ваші пости показуються ще протягом двох тижнів. Захватити увагу друзів на цей період вам допоможе контент трьох типів: підтримуючий, вподобайкозбираючий, інформаційний. Для повноцінного функціонування сторінки варто робити публікації 2-3 рази на день.
Користуйтеся можливістю отримати від мережі фейсбук більше, створивши атмосферу довіри на своїй сторінці.